16 februari 2015 
in Beurzen
1 min. leestijd

Succesvol deelnemen aan landbouwbeurs

Succesvol deelnemen aan landbouwbeurs

Agrarisch gerelateerde beurzen worden door 83 procent van de boeren bezocht blijkt uit onderzoek van Prosu Databased Marketing. Gemiddeld bezoeken boeren twee beurzen per jaar. Jaarlijks worden dan ook tal van agrarische vakbeurzen en landbouw evenementen georganiseerd. Een uitgebreid overzicht van het aanbod vindt u op Landbouwagenda.nl. Gaat u als leverancier van agrarische producten en diensten deelnemen aan een landbouwbeurs, veehouderijbeurs of ander agrarisch evenement dan wilt u natuurlijk meer waarde halen uit uw beursdeelname.

Zwarte_Eco_emmer_12_liter_wit_logo_bouwbeurs-4

Een van de aandachtspunten van uw beursdeelname is hoe u kunt opvallen tijdens de beurs en hoe u trekt u bezoekers naar uw stand.

 

Tips voor deelname aan landbouwbeurs

Om meer bezoekers naar uw stand te trekken, kunt u een promotiegeschenk inzetten. Een promotieartikel of relatiegeschenk verhoogt namelijk het succes van uw beursdeelname. Nodig vroegtijdig uw prospects, relaties en klanten uit met een gepersonaliseerde mailing. Vertel ze hierin dat ze op uw beursstand een verrassing ontvangen, als zij zich via uw website registreren. Stuur ze een dag voor bezoek aan het agrarische evenement nog een persoonlijke sms, met de boodschap dat de verrassing morgen voor ze klaar staat. Zo creëert u meerdere contactmomenten met uw doelgroep en weet u wie er naar uw beursstand komen.

Promotieartikel voor landbouwbeurs

Bent u op zoek naar een geschikt promotieartikel voor een landbouwbeurs, dan is een bedrukte emmer een uitstekende geschenk om uit te delen en aandacht te genereren tijdens op een beurs. Bezoekers die op de beurs rondlopen met uw emmer vallen op, veel meer dan wanneer ze met een beurstas lopen. Ook is het een praktisch relatiegeschenk welke de bezoekers van agrarische beurzen goed kunnen gebruiken.

Uiteraard zijn er veel meer acties te bedenken voor een succesvolle beursdeelname, voor, tijdens en na het evenement. Marketing- en evenementenbureau Comee heeft jarenlange ervaring in het deelnemen aan beurzen en kan u daarbij helpen.

Over de schrijver
Marc Dekkers (1972) is eigenaar van Emmers-bedrukken.nl en het communicatie- & evenementenbureau Comee. In 2012 heeft hij emmers-bedrukken.nl opgericht. Gespecialiseerd in het bedrukken van kunststof emmers. Door de jaren heen is het assortiment kunststof emmers uitgegroeid tot wellicht een van de grootste in Nederland. Verder voegt emmers-bedrukken.nl regelmatig nieuwe producten toe. Enkele voorbeelden zijn gereedschapsbakken, voerscheppen. Emmers-bedrukken.nl hecht grote waarde aan een goede kwaliteit drukwerk. Dat uit zich in een sterke hechting en lange levensduur. Zo zijn de bedrukte emmers en andere items, relatiegeschenken die jaren meegaan.
Reactie plaatsen